Educar i formar en diàleg entre la fe i la cultura


30 de maig del 2016

XXI CONCURS MEDIAMBIENTAL

 

 “Faig petits gestos contra el canvi climàtic”


 XXI edició del concurs mediambiental  adreçat a l’alumnat de 6è d’educació primària de Mallorca. El lema d’aquesta edició té per objectiu fomentar la sensibilització sobre el canvi climàtic, els efectes negatius que produeix l’escalfament global del planeta, així com promoure iniciatives per evitar-ne l’acceleració.

    weib.caib.es/Centres/taulers/tauler_premis_concursos.htm

Aquest concurs valorarà aquell conjunt d'accions dut a terme pel personal docent al .... Concurs mediambiental “Faig petits gestos contra el canvi climàtic” NOU ... la col·laboració de les conselleries d'Educació i Universitat i de Medi Ambient, ...

Criteris de selecció:

- Correcció de la tècnica plàstica utilitzada.
 - Relació del dibuix amb el lema del concurs.
 - Originalitat de l’expressió artística. 
- Estètica i color.
  


























Como vuestra profe de Plástica os quiero agradecer el buen trabajo que habéis hecho en estos dos años y el interés en general por la asignatura. Como el que siembra recoge, a parte de adquirir  técnica y  gusto por expresaros plásticamente, os reconocen el esfuerzo y seleccionan vuestros trabajos en los concursos que participamos. Lo cual supone un orgullo para nuestra escuela y  lo agradecemos al acabar vuestra etapa primaria.
Hoy nos han dicho que estamos dentro de los cinco ganadores del concurso y el viernes en la entrega de premios sabremos el ganador o ganadora, la elección no ha debido ser fácil. Todos los dibujos reflejan que sabíais  la importancia de esos gestos en el día a día que nos ayudan a cuidar el precioso y único Planeta Azul en el que vivimos.  
  
Siento no haber hecho mejor algunas fotos de los dibujos que han quedado con poca luz y no permiten ver lo bien realizados que estaban.

PULSA  aquí para ver los trabajos presentados.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada